30 juni 2018, finale ZAZ, BBQ

De verjaardag van de club en de jaarlijkse BBQ werden 30 juni gevierd. De opkomst was groot. Eten was goed. Er werd geen dorst geleden, dus kortom het was heel gezellig.

Tevens werd de finale van het Z.A.Z gevaren, met een mooie opkomst nl 11 boten aan de start.

uitslag van de finale-race op 30 juni:

1e plaats       Kind of Blue

2e plaats       Mallemok                                              alle uitslagen

3e plaats       Bestevaer

De "strijd" werd mooi gestreden, er was veel, weinig en geen wind. Maar iedereen heeft een pracht dag gehad op het water

Het Zomer Avond Zeilen is in dit voorjaar een succes geworden, door de enthousiaste inzet van de deelnemers. Een avond hebben we de boel moeten afblazen i.v.m. de windwaarschuwing van 7 (iets te veel om leuk te varen) Het zou meer "overleven" worden dan zeilen.

einduitslag Z.A.Z.

Het succes van het Z.A.Z. vraagt om herhaling.

De foto's zijn genomen door: Dick Altena, bemanning vd Lucifer en de Kind  of Blue, waarvoor dank.

Door deel te nemen aan een activiteit van VVW Schelde geeft men indirect toestemming voor het publiceren van de in het kader van de nieuwsgaring gemaakte foto's