80 jaar

80 jarig bestaan van onze haven, 12,5 jaar Jeugdzeilen & opening vaarseizoen

Met de EK en enkele enthousiaste leden zijn we aan de slag om van 14 juni weer een mooie feestdag te maken. Nu dit jaar ons jeugdzeilen ook 12.5 jaar bestaat hebben we besloten om beide feestelijkheden te combineren en gezamenlijk te vieren op 14 juni samen met opening vaarseizoen.

De Schelde 80jaar poster A3

De wedstrijdzeilers vertrekken in konvooi (gepavoiseerd?) na de briefing, rond 10.00 naar de sluis, waar een zeilwedstrijd op de Westerschelde is.
De vaartocht is langs de Boulevard en deze vertrekken om 12.00, ook in konvooi (gepavoiseerd?) naar de sluis.
Alle (oud) cursisten van het jeugdzeilen zullen worden uitgenodigd om op deze dag aanwezig te zijn. Aan de deelnemers van de zeilwedstrijd wordt gevraagd om wat opstappers mee te nemen zodat de kinderen van het jeugdzeilen mee kunnen.

Ook willen we graag een 2de hands markt voor watersportspullen organiseren, voor en door de leden.
De poster met het programma hangt in het clubhuis.