Een klein berichtje van Doede.

Beste Leden,

Zoals U alreeds is medegedeeld dat ik zal stoppen met het vrijwilligerswerk voor ons clubhuis, wil ik (heel in het kort) deze situatie iets genuanceerder aan U uitleggen dan dat in de eerste aankondiging is vermeld. De reden dat ik er mee stop, is niet omdat ik dit zo graag wil, zeker niet. Het is mijn gezondheid en de voorwaarden en de beperkingen daarbij, die mij dwingen dit besluit te nemen. En geloof me maar, met veel tegenzin.

Maar ik ben niet weg hoor. Ik heb dan ook zeker besloten dat ik mij voor bardiensten zal aanmelden, net zoals alle leden dat via de dienstlijst in het clubhuis kunnen doen. Want hoe dan ook, we moeten met z’n allen proberen (realiseren) ons clubhuis in de komende winterperiode open te houden en er activiteiten in uitvoeren.

Het is altijd de moeite waard geweest om dit te doen. Ik kan me dus ook niets bedenken waarom of waardoor dit vanaf nu niet meer mogelijk zal zijn.

Heeft U een initiatief, of een bepaald idee, meld dit aan de evenementencommissie.

Zij zullen er alles aan doen om Uw activiteit tot een succes te maken. Dat hoeft echt niet altijd overdag maar dat kan ook in de avond, (voor mijn part in de nacht). Denk daarbij aan iets bijzonders, een reisverslag, film of foto’s, of de een of andere ongeloofwaardige of onvoorstelbare ervaring op het water. Vertel er over, vertel het aan Uw vrienden of mede leden van onze watersportvereniging. Bent U formule 1 racer, gewoon als hobby, vertel erover in het clubhuis. Succes gegarandeerd !!

Uw inzet kan en mag van alles zijn. We zijn een vereniging, met leden en…we mogen er echt trots op zijn dat wij als watersportvereniging V.V.W.’Schelde’ in Vlissingen,

een clubhuis hebben dat de gehele winter is geopend. Vanaf de ochtend koffie tot en met de middag en daarna af en toe de een of andere avond activiteit. Maar…..

ondanks de inspanning van de vrijwillige bardiensten…..de leden moeten het doen.

Kom met een idee, kom met een voorstel!!

Samen met de evenementen-commissie kan en zal het geregeld worden.

We zien elkaar wel deze winter,

Groetjes Doede van Limbergen.

Evenementen-commissie  (EK) te bereiken via:

René Verbrugge                              -  06-27012021

Doede van Limbergen   -  06-12199593