7 reacties op “Images tagged "single"

1. We kunnen inderdaad niet aan het seizoen beginnen. Iedereen staat wel op stootgarens, maar als we gezond blijven, dan gaan we gewoon, zei het wat later, van start. Wat me wel opvalt is die “idiote” rust die ons overkomt. Op de weg, in de lucht. Ik heb nog nooit zo’n mooie blauwe lucht, zonder vliegtuigstrepen gezien als nu. Ik heb de laatste jaren nog nooit zoveel jonge Vaders en Moeders, onder werktijd, zo gelukzalig met hun kindjes in de zon zien fietsen. We houden rekening met elkaar.
    Is deze crisis misschien een vingerwijzing? We maken onze wereld helemaal kapot? We zien nu, hoe het ook kan, zonder gejakker en stress en luchtvervuiling en lawaai. Dat geluks gevoel ervaren we allemaal op ons bootje als we varend, eenvoudig gelukkig kunnen zijn. Voor ons gaat die tijd weer komen. Ik wens iedereen Met of zonder bootje, een dergelijk geluks gevoel toe!!!
    Netty van Zalinge

2. H Sal,

Geweldig dat jullie ons zo met actuele informatie op de hoogte houden. Heeft ook ongetwijfeld met het DNA van Sal te maken …J

Zou je misschien wat achtergronden kunnen geven Sal wat het motief is om bv ook in Zeeland niet voor anker te kunnen overnachten?? Ik neem aan de overnachting in de haven te maken heeft met gebrek aan sanitaire voorzieningen en/of afsluiten van haventerreinen voor ongewenste gasten.

Mvg
    Chris

3. Geacht bestuur,

Dank voor jullie berichten steeds. Fijn om deze nieuwsbrief te ontvangen.
    Ik wens U alle een mooie Pasen ondanks deze ongelofelijke tijd.
    Veel wijsheid.

Norbert Snijers
    Vriend van vvw de Schelde.
    Lid wsv Bru,

4. Clubleden,
    vindt zeker dat onze voorzitter gelijk heeft dat wij “onze zegeningen”
    moeten waarderen. Wij kunnen als watersporters nog steeds terecht bij onze haven en onze club. Wij kunnen nog steeds werkzaamheden uitvoeren op onze boten, gebruik maken van de helling- en de wal en de voorzieningen, helaas is daarbij ons clubhuis gesloten.
    Voor diegenen die het clubhuis beheren en open willen houden een “grote ramp”. Niets liever dan dat dit onderdeel van onze vereniging open zou kunnen zijn. Maar helaas…..wetgeving (die wij absoluut respecteren) dwingt ons tot een ander besluit. Maar ondanks dit probleem willen mijn vrouw (Roos) en ik een ieder van U goede Paasdagen toewensen, met in het vooruitzicht dat ons clubhuis weer opengaat, waar we weer samen
    even heerlijk kunnen bijkletsen, op de toekomst die er aan komt zonder
    “corona” probleem, een borrel of wat dan ook kunnen drinken, wat kunnen eten of zomaar gewoon een kop koffie of thee gaan drinken, ach….gewoon ons zelf weer kunnen zijn.
    Met vriendelijke groet,
    mede namens alle vrijwilligers van ons clubhuis,
    maar ook Hans en Thea, (exploitanten)
    Roos en Doede