uitleg tarieven

Op de laatste ALV zijn een aantal aanpassingen van de tarieven aan de orde geweest en goedgekeurd.

per 1 januari 2019 zijn de onderstaande tarieven gewijzigd:

• Contributie:       €  65,- per jaar
  • Liggeld :  € 8,20 per m2 boxmaat

De overige tarieven zijn ongewijzigd en de jaarlijkse indexering wordt dit jaar niet toegepast.

De afgelopen zomer hebben we een periode de stroom op de steigers vrij gegeven. Er moest niet met euro’s in de automaten betaald worden. Hierdoor zijn er de afgelopen zomer geen storingen geweest. En konden de gasten en de leden zonder te betalen stroom afnemen.

Om de ongelijkheid tussen de leden met een vaste aansluiting  en de leden die euro’s in de automaten gooien weg te nemen wordt het betaalde vastrecht in 2018 gecrediteerd op de factuur die in januari verschijnt.

Diegene met een vaste aansluiting krijgen aan het eind van het jaar een rekening die gebaseerd is op het werkelijke verbruik tijdens de periode dat de stroom niet vrij is. De meterstanden zijn opgenomen per 1-1-2019